an0118a
Uusin kansi, klikkaa isoksi
an0118sv
Nyaste framsidan, klick större

Historia

Apteekkikustannus Oy on perustettu vuonna 2014. Yrityksen perustajilla on pitkä kokemus eri myynnin- ja markkinoinnin tehtävistä lääketeollisuudessa, ja näin selvä näkemys mitä apteekin ja lääketeollisuuden välinen toimiva yhteistyö vaatii alati kiristyvässä kilpailutilanteessa. 

Näkemyksemme oli silloin – ja on edelleen – että apteekkiketjuun kuuluminen ei ole itseisarvo, joka toisi kilpailuetua yksittäisen apteekin näkökulmasta. Toinen perusnäkemys oli, että markkinoijien huolella rakentamat kuluttajakampanjat eivät jalkautuneet apteekin palveluvalinnassa riittävällä tasolla informaation tai etujen muodossa kuluttajille. 

Siksi halusimme rakentaa konseptin, jonka kokevat hyväksi paitsi kuluttajat, myös apteekki ja tuotteen markkinoija. Vaikka laadukkaasti tuotettu printti saavuttaa edelleen ihmisiä, halusimme myös panostaa järkevästi toteutettavalla tavalla monikanavaisuuteen eli näkyä apteekeissa myös näyttöruutujen kautta sekä tuottaa sähköistä sisältöä. Käymme jatkuvaa vuoropuhelua teknisten asiantuntijoiden kanssa parhaiden tulevaisuuden markkinointi- ja palveluratkaisujen löytämiseksi.